fredag 19. april 2013

Fantastisk inspirasjon


Her yrer det av liv, med spede lammebrek. 82 lam er født så langt, og vi nærmer oss halvveis. Trangt om plassen inne, det er for kaldt og for lite mat ute enda.

Det blir alt for liten tid til strikking desverre.
Men jeg ser på det som en god investering i ullproduksjonen. Men det skal sant sies at en blir litt betatt av disse nydlige små ulldottene. Som hopper og spretter rundt med sine krumspring.

Innimellom finner jeg tid til å se på fine bilder av andre sine prosjekter på Strikkesida. En flott side som gir massevis av inspirasjon og hjelp

Her er link til Creative Ideas som er en fantastisk kreativ side på facebook: Tenk å så mye fantasi.
Fant dette fine bilde på Creative Ideas
Jeg fant oppskrift på sjalet her, men Viking garn har noe lignende her Nr 7

En annen side som bugner av flotte tips er 1000 kreative ideer. Fant dette stilige bilde der. hehe

Bildet er hentet fra 1000 kreative ideer



Katalog 1111






En tur på butikken førte til litt mere garn og så fant jeg mønsteret til neste prosjekt. Men først må jeg fullføre Flettejakka og Fana Koften.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar