søndag 2. juni 2013

Fine minner etter en uke på Kreta

Vi bestemte oss etter en rimelig kort diskusjon å finne en tur til varmere breddegrader. Det ble en hopp på tur til Kreta via Gardemoen.

Pakket kofferten full av garn...... Uff er vist rimelig hekta når en pakker mer garn en klær.
Passet selvfølgelig på å bestille litt mer som var klar til henting når jeg kom hjem.
Tenk om jeg hadde gått tom, det hadde vært krise det gitt. Som om det noengang skulle skje????? Neppe

Vi har hatt fine dager med strand, sol, bading og selvsagt masse strikking deilig Gresk mat. Kort sagt en deilig uke med fri til å gjøre det man vil.

Her er pakken som ventet på meg når jeg kom hjem.

Sjekk den fantastiske grønn fargen(bildet lyver for den er egentlig smaragdgrønn) på Drops Love You 3. Så ble det litt Delight, Fabel, og Alpakka.

2 kommentarer:

  1. Vakre bilder fra Kreta ! Min øy... ;)
    Godt å komme hjem til nøstene ! ;)




    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg reiser gjerne tilbake, likte Kreta :)

      Slett