torsdag 31. oktober 2013

Frem fra glemselen

Se hva jeg fant i strikkekassen min, den er nå kommet frem i lyset. Så nå er den vasket og klar for salg.
 


Den er helt ferdig manglet bare en skinnlisse som skal tres i halsen, den har jeg nå fått tak i.

Hvis jeg minnes rett er dette en oppskrift fra i Idena som jeg laget for sånn ca 8 år siden. Hm hvor er oppskriften mon tro.

Denne genseren er så fin at den er like aktuell å bruke i dag som da. Garnet heter Bomull Sport fra Idena.

 Så er jeg nå pakket og klar for Husflidsmessen som skal være på lørdag i idrettshallen. Det blir spennende å se om andre liker det jeg har laget. Det blir nok lite strikke tv på meg. Må være opplagt til messen, og det var litt synd synes jeg. For det hadde vært moro å fått med seg synes jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar