fredag 6. juni 2014

Bortskjemt

Vi har i den senere tid vært bortskjemte her på vestlandet med et fantastisk vær. Sol fra morgen til kveld, kan ikke huske sist vi hadde en så flott vår. Når vi ikke er vant med så fine dager blir endel oppgaver innendørs utsatt til regnværs dager. For vi kan jo ikke kaste bort en flott dag.


I dag regnet det, så da får jeg fyldt opp lageret av knekkebrød. Jeg har prøvd flere av Trines Matblogg sine oppskrifter på knekkebrød, og kan ikke si annet enn at jeg er blitt hekta. Så når jeg fant boken hennes på tilbud, bestemte jeg meg for at denne skulle jeg ha. Det var faktisk en oppskrift i denne på knekkebrød som jeg ikke har funnet på bloggen. Så den har jeg kastet meg over i dag.

Ellers så er Sarajevo kofta nesten ferdig til montering, Denne petrolfargen i Lima er bare magisk, den er nesten metallisk. Det er ikke siste gang jeg bruker denne fargen, kansje til meg selv neste gang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar