onsdag 17. desember 2014

Ponchoen Summer Night


Fikk det plutselig for meg at jeg hadde veldig lyst på poncho. Så da var det til å lete gjennom noen oppskrifter for å finne en jeg hadde lyst å lage. Til slutt falt valget på denne oppskriften fra Drops


Det skulle egentlig ha vært Alpaca Bouclé men det hadde jeg ikke, så derfor ble den erstattet den med Drops Love You 3 i hvitt sammen med Cotton Viskose i naturhvitt. Den skal strikkes i riller annen hver pinne av hvert garn, effekten ble veldig flott synes jeg.

Men jeg fikk litt angst da jeg så hvordan krympet i vask. Der var heldigvis ikke så galt at jeg ikke fikk strekt den noenlunde i fasong, men den ble noe smalere enn den skulle vært. Det ble derfor ekstra spennende da jeg sydde den sammen og fikk prøvd den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar