lørdag 17. januar 2015

Oppsummering av 2014

Her kommer en forsinket oppsummering av strikke året 2014. Har ikke hatt helt oversikten siden jeg har tilbrakt 3 uker på ferie. Men nå er det tilbake til hverdagen igjen
Mitt mest populære innlegg er fremdeles Marius inspirerte traktor sokker og her har jeg laget nok et par, denne gang i orginale farger

Jeg har strikket ca 50 par sokker
25 par votter,
11 gensere/jakker
Samt andre små og store prosjekter.

Dette har resultert i at jeg har brukt opp 248 nøster. For jeg legger fremdeles 10 kr på en sparebørse for hver gang jeg har brukt opp 1 nøste. Dette er mindre enn i fjor, men så har jeg nok brukt mere tynt garn i 2014.
Disse pengen bruker jeg på litt ekstra fint garn og luksus i forbindelse med strikkingen.
Men denne gang må jeg vel innrømme for meg selv at de er brukt opp på den fantastiske Tysklandsturen som jeg hadde med min mor i høst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar