lørdag 14. mars 2015

Mysterievotter

Jeg er fortiden dypt nede i monteringsarbeid av 2 kofter, og for å være ærlig så var det tungt denne gang. Mye mulig der er fordi jeg har så lyst å komme igang med Snøstormkofta som jeg har hatt lyst på så lenge
Med tillatelse av LillCat

Så når LillCat annonserte vottemysterie blir det et kjærkomment avbrekk. Hvis du vil være med meld deg inn i gruppa til Lillcat Design på Facebook. Jeg synes det er ekstra spennende å være med på mysteriestrikking for da får man mønsteret i deler og så er det noe med ventetiden som bygger opp spenningen på neste del

Men nå har jeg garnet klart, det blir sjokoladebrun og turkis på pinner nr 2.75 og garnet er ullteppegarn fra eget lager. Så nå er det bare å starte nedtellingen til første del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar