søndag 26. juli 2015

Bomba


Bomba sokker av Lill C. Schei er laget for å kunne bruke opp rester, men det er glimrende til å bruke sammen med flerfarget garn også. En kan få mange spennende effekter av det.
Dette er en oppskrift som passer til alle uansett kjønn og alder, og en kan bruke den til tykt garn og tynt.

Jeg har laget 2 par. De rosa er Siljagarn på pinner nr 2,5.
Jeg har brukt 56 masker og er disse er blitt str 36

Så har jeg laget et par herre sokker i str 44, det er ingen hemmelighet at jeg er svak for garn med forskjellige farger, men av og til er det umulig å bruke i mønster sokker. Denne oppskriften fungerte faktisk, og de er ikke så urolige å se på som det kansje kan virke. Jeg har brukt Opal(flerfarget blå) og Beige Fabel på pinner nr 2,5 (72 masker)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar