mandag 14. september 2015

Mysterier i kø

Høsten er her og et av de sikreste tegnene er at vi har vært å hentet hjem sauene denne helgen. Og sjelden har vi hatt så flott vær.

September ser ut for å seile opp som den store mysteriet måneden. Elsker det, men er bitte litt opptatt med et prosjekt som jeg håper på å bli ferdig med i løpet av uka.

Jeg vet om ikke mindre enn 2 sokke mysterier
For i tillegg til Bittamis sitt sokke mysterie er det et som går på ravelry Av Heidi Nick 
3. Del blir lagt ut i morgen på begge disse prosjektene
Så finnes det  1 vottemysterie. av Deborah Tomasello

Samt at JennyPenny har utlyst en konkurranse med et sokkemønster. Det vil si at den første som poster et bilde av ferdige sokker får lov å gi sokkene navn. Samt at det vil bli tatt en trekning når 20 stk har strikket dem. Premien du kan vinne er håndfarget garn.

Så dette er spennende synes jeg. Så nå må jeg bare få frigitt litt tid så jeg kan komme igang :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar