onsdag 7. oktober 2015

Ready Steady Knit Sienna socks, på forsiden av Ravelry

For de som fikk med seg JennyPenny sin konkurranse som gikk ut på at den første som strikket og publiserte bilde av ferdige sokker, fikk gi navn til sokkene. Vel navnet ble Sienna og det var et vakkert navn til vakre sokker. Navnet ble gitt av Strikkeheggland.

Jeg har brukt Hot socks Spektra(rust/grønn/brun) og Fabel (oker) og pinner nr 2.5 det bør holde med 1 nøste i hver farge

Så ble jeg gjort oppmerksom på at bilde av sokkene jeg hadde laget var havnet på framsiden av Ravelry.
Og jeg er faktisk både stolt og beæret for det synes jeg er stort. Og jeg er ikke verre enn at jeg vet at det er en kombinasjon av perfekt timing og utrolig flaks. For det er utrolig mange fantastiske strikkere






Jeg har et ganske stort lager av garn etterhvert og i blant finner jeg fargekombinasjoner som bare er magiske og da sparer jeg dem til et prosjekt som vil bringe kombinasjonen til sin rett. Hot Socks Spektra og Fabel ble et fyrverkeri av vakre høstfarger. men jeg fikk et problem med at fargespranget ble så langt at det hadde sett ut som 2 vidt forskjellige sokker. Så derfor løste jeg problemet med å speilvene fargene på sokk nr 2. Det vil si at jeg byttet om på mønster og bunnfargen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar