fredag 25. desember 2015

Min deilige cardigan

 Ha en fortsatt God Jul til alle mine lesere, her er bilde av mine 8 julekuler som var adventsstrikk i LillCat Sin facebook side. Før jul, de ligger fremdeles i gruppen hvis noen har lyst  prøve seg. Så ble vi utfordret til å designe en egen, men det ble det ikke tid til her hos meg

Jeg var innom Rauma sitt utslag i sommer og falt pladask for en Cardigan som var utstilt i butikken. Det var ikke verre enn at jeg kom ut med både garn og oppskrift.
Den skulle strikkes med 2 tråder Plum og 1 tråd Alpaca Silk På pinner nr 5 er den veldig kjapp å strikke.







Men det er en feil i garnmengden for det skulle vistnok være mer enn dobbelt så mye Alpaca Silk enn det gikk med i virkeligheten

 Så nå er jeg den lykkelige eier av en fjærlett silkemyk og deilig varm cardigan


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar