fredag 29. januar 2016

Hibiscus /Hawaii kofta

Bildet er tatt av Tone Long
Hibiscus /Hawaiirose kofta av Tone Loeng er den andre kofta jeg teststikket for Tone Loeng til Koftefest. Dette er også ett av hennes egne design som er inspirert av den vakre eksotiske blomsten.

Jeg skal ærlig innrømme at når jeg åpnet pakken med garnet ble jeg noe sjokkert over fargene. Men så er sterke friske farger ett av hennes kjennetegn.

Men etterhvert som kofta vokste frem ser jeg jo at fargene passer perfekt sammen

Garnet er jo en annen sak, Alv fra Hillvåg er et nytt bekjentskap, 100 % ull men så bløtt som det er, og glansen er utrolig flott. Tynt er det imidlertid så her er det strikket med dobbel tråd, da blir det omtrent som Ask i tykkelse.

Dette garnet har jeg faktisk skaffet meg litt av sånn at jeg får testet det skikkelig

Denne er strikket som rundfelling ovenfra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar