tirsdag 19. april 2016

Et håpløst flerfarget nøste

Jeg er nok litt mer enn gjennomsnittet glad i flerfarget garn, og da gjerne sokkegarn.
Men desverre er det ikke alltid de blir så flotte  som jeg hadde sett for meg. Som dette flotte Opal nøste med duse lilla/grå/hvite sjatteringer som jeg har prøvd 2 ganger å bruke til sokker. Men nei det blir helt feil, jeg hadde nok funnet et mønster til slutt.

Men nå blir det Mysterie sjal strikk istedenfor og det ble faktisk ganske flott synes jeg.
Oppskriften heter Udaberri Mystery KAL by Ardilanak 1 del av 3 ble lagt ut den 17.04 og den er gratis inntil videre. Siste del kommer den 30.04
Så langt er det et veldig enkelt sjal tiltross for at oppskriften er engelsk, en må bare kunne rillestrikk/strikke 2 sammen og øke (2 masker av 1)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar