onsdag 17. august 2016

Bittas fine flettevotter

Eller Bittas Mittens and Vistes Wristwarmers som de heter på Ravelry, er en gratis oppskrift fra Bitta Mikkelborg.
Som er enkel å lage i Drops Lima som jeg har gjort her på pinner nr 3. Du klarer deg med 2 nøster, det gjorde jeg iallefall, men så laget jeg ikke så lang vrangbord som det sto i oppskriften. Dette er en super oppskrift hvis du ønsker å prøve deg på fletting.

Jeg har ikke vært så flink å poste blogg innlegg i det siste, dette er nok ikke forde jeg har sluttet å strikke, for jeg har nok av prosjekter å skrive om. Hvis jeg bare prioriterer det. Så jeg satser på å komme sterkere tilbake. Disse vottene er et godt bevis på dette, for som det er mulig å se er disse gjort ferdige og jeg har tatt bilde i vår mens snøklokkene var i full blomst 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar