lørdag 24. desember 2016

God Jul til alle og enhver

Så er adventstiden over og julen står og banker på, jeg har kost meg med Opal Adventskalender der jeg Har fått 1 nytt mininøste hver dag, og jeg har planer om et lite romjuls prosjekt med noen av dem.
Ellers så har jeg strikket de fine julevottene til Tori som har vært som en liten adventskalender i seg selv. Disse brukte jeg Holst Supersoft på og kan ikke si annet enn at det garnet liker jeg bedre og bedre. Det ser kanskje spinkelt og uryddig ut når en strikker. Men så blir det magisk etter en tur i vaskemaskinen. Jevnt mykt og lekkert. Men jeg har funnet ut at en må nok beregne en litt større størrelse.


 Ellers har jeg ei kofte på pinnene, denne skal være en basar gevinst. Mønsteret er i Viking garn sitt hefte nr 1502. Bruker Falk i fargene lys turkis, mørk brun og hvitt. Men jeg vil ha ragland.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar