torsdag 18. mai 2017

Skogstjerner i samstikk

Nå er det Skogstjerner i gruppa Tonesendesign samstikk på Facebook

det vil si at vi er er en gjeng som strikker samme oppskrift samtidig. Så får en jo support av designeren selv, hvis en trenger det.

Tone Loeng er ikke verre enn at hun har laget oppskriften både ovenfra og nedenfra sånn at en kan strikke den veien du selv foretrekker.

Så er det mange flotte varianter av samme kofte som vokser fram, selv har jeg allerede byttet litt om på fargene sånn at jeg får min egen variant. Og i dette øyeblikket har jeg allerede rekt opp og byttet ut en farge med en annen

Jeg bruker selv et Færøysk garn ved navn Snældan Nappað tógv 2tr. Et rent ullgarn som jeg ikke har prøvd før, men det virker lovende så langt og jeg er spent på hvordan det vil bli etter vask. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar