fredag 14. juli 2017

Iris sjal



LillCat sitt vakre Iris sjal var bare et prosjekt jeg måtte gjøre, ikke forde det hadde mitt navn, men rett og slett forde min kjære mormor het Iris og jeg har faktisk tenkt på henne når jeg har holdt på med det. Hun var et fantastisk menneske og jeg har gode minner om henne.

Garnet jeg har brukt er Viking Miniraggen som jeg har farget om til denne Iris blå fargen og Zitron ProNatura som er den gule.
På pinner 3,5 gikk det med nesten 90 gr av den gule og 80g av den blå. Så en klarer seg med 1 100g nøste i hver farge

Sjal er jo så flotte sommerprosjekt. Det er enkelt å ha med i veska for det krever ikke så mye oppmerksomhet, at en ikke kan være sosial. Og så kan det brukes over skuldrene på kjølige sommerkvelder. Når vinteren setter inn kan det bli et flott, deilig og varmt hals sjal

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar